Sva pitanja slati na milenijsko.efos.hr

Koji su dozvoljeni oblici predstavljanja idejnog rješenja?

Oblici izvedbe idejnog rješenja mogu biti nacrti, prezentacije, medijski plan, ples, suvenir, crtež, izložba, videoprezentacija, predstava, fotografije, priča, glazba, strip, film, karta, modni predmeti, recepti, komunikacijski plan, dizajn vizuala, poduzetničke ideje, plakati, igrokazi ili neka druga forma koju natjecateljski tim odabere.


Mogu li jedan tim voditi i prijaviti dva metora?

Prema Pravilniku natjecanja jedan tim može voditi samo jedan mentor.


Možemo li prijaviti više od tri učenika/studenta u jedan natjecateljski tim?

Prema Pravilniku natjecanja u jednome se timu može natjecati ili tim od maksimalno tri natjecatelja.


Koji je rok za prijavu timova?

Produžili smo rok za prijavu timova te je on sada 12. 11. 2021. Rok za predaju idejnih rješenja ostaje 26. 11. 2021. i neće biti produžen jer je predstavljanje idejnih rješenja 2. 12. 2021.


Mora li pretenzacija idejnog rješenja trajati 5 minuta?

Prezentacija idejnog rješenja ne smije trajati duže od 5 minuta, ali može biti kraća.


Što se sve može ponuditi kao idejno rješenje natjecateljskoga tima?

Natjecateljskim timovima dana je sloboda u oblikovanju natjecateljskoga rješenja, a u okviru jednog ili većeg broja sektora kreativne industrije. Izvedbe idejnog rješenja mogu biti nacrti, prezentacije, medijski plan, ples, suvenir, crtež, izložba, videoprezentacija, predstava, fotografije, priča, glazba, strip, film, karta, modni predmeti, recepti, komunikacijski plan, dizajn vizuala, poduzetničke ideje, plakati, igrokazi ili neka druga forma koju natjecateljski tim odabere.


Što su sektori kreativne industrije?

Prema ustroju predloženom od strane istraživača Ekonomskog fakulteta u Osijeku kreativna industrija sastoji se od 12 sektora. Definicije, opise i predstavljanje sektora proučite na: https://kreativna-riznica.com/sektori/


Kako će izgledati prezentacija idejnoga rješenja?

a. Prezentacija idejnoga rješenja moguća je online ili uživo. Svi timovi potiču se na dolazak u Osijek i na predstavljanje uživo na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Organizatori osiguravaju pridržavanje epidemioloških mjera te će u prostoriji u kojoj natjecatelji izlažu biti do do 15 osoba (prosudbeno povjerenstvo 3 osobe, tehnička podrška 3 osobe, koordinator natjecanja 1 osoba, koordinator kategorije 1 osoba, organizacijski odbor 1 osoba te natjecateljski tim 4 osobe).
b. Mentor će najaviti tim i predstaviti članove tima.
c. Natjecatelji izlažu idejno rješenje u maksimalnom trajanju od 5 minuta.
d. Natjecatelji koji izlažu online mogu pustiti unaprijed snimljen video ili drugi multmedijski oblik predstavljanja, ali najava tima (mentor) mora biti uživo.
e. Potiče se prisutnost svih članova tima u vrijeme predviđeno za izlaganje idejnog rješenja
Poželjno je da svi članovi tima budu prisutni u zakazano vrijeme izlaganja njihovoga idejnoga rješenja.
f. Nakon predstavljanja idejnog rješenja Prosudbeno povjerenstvo postavlja pitanja natjecateljima i mentoru.


Trebaju li učenici/studenti imati Covid potvrde ili je moguće testiranje prije prezentacije uživo?

Prema trenutnoj Odluci Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske i uputama dostavljenima od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja učenici i studenti koji borave u dvoranama /učionicama u kojima ima manje od 50 ljudi ne moraju posjedovati EU digitalne Covid potvrde ili potvrdu o negativnom testu. Za vrijeme predstavljanja idejnog rješenja u dvorani na Fakultetu bit će 15 osoba (prosudbeno povjerenstvo 3 osobe, tehnička podrška 3 osobe, koordinator natjecanja 1 osoba, koordinator kategorije 1 osoba, organizacijski odbor 1 osoba te natjecateljski tim 4 osobe). Mentori timova smatraju se posjetiteljima. "Obveza predočavanja EU digitalne COVID potvrde ili drugog odgovarajućeg dokaza o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju odnosi se i na sve posjetitelje koje dolaze u službene prostorije osim za osobe iz točke 9. Odluke". Više o trenutno važećim uputama Ministarstva: https://mzo.gov.hr/vijesti/obavijest-javnim-visokim-ucilistima-i-studentskim-centrima-odluka-stozera-12-11-2021/4644

Nadamo se kako će važeće upute ostati nepromijenjene do 2. 12. 2021. godine.


Na kojim društvenim mrežama možemo pratiti informacije vezane uz natjecanje?

Sve informacije možete pratiti na mrežnoj stranici natjecanja. Predlažemo praćenje Vama zanimljivih društvenim mreža:
- FB: Kreativna riznica
- IG: Kreativna riznica
- YT: Institut Andizet
Posebno predlažemo pretplatu na YT kanal gdje će se uživo prenositi iz dvorana Ekonomskog fakulteta u Osijeku.


Trebaju li na fotografijama timova biti i mentori?

Obavezna je fotografija idejnog rješenja, a fotografija članova tima je opcionalna. Ukoliko ste u samoizoalciji možete napraviti kolaž fotografija, ili isječak iz Teamsa, Zooma... Što god vam se učini prikladnim.


Na kojim društvenim medijima možemo objaviti naše sudjelovanje na Milenijskom natjecanju?

Objava može biti na mrežnim stranicama škole, društvenim mrežama škole ili objava na online portalima. Ukoliko objavljujete na društveni mrežama preporuka (nije obavezno) je označiti FB ili IG profil Millennial Competition.