Sva pitanja slati na milenijsko@efos.hr

Koji su dozvoljeni oblici predstavljanja idejnog rješenja?

Oblici izvedbe idejnog rješenja mogu biti nacrti, prezentacije, medijski plan, ples, suvenir, crtež, izložba, videoprezentacija, predstava, fotografije, priča, glazba, strip, film, karta, modni predmeti, recepti, komunikacijski plan, dizajn vizuala, poduzetničke ideje, plakati, igrokazi ili neka druga forma koju natjecateljski tim odabere.


Mogu li jedan tim voditi i prijaviti dva metora?

Prema Pravilniku natjecanja jedan tim može voditi samo jedan mentor.


Možemo li prijaviti više od tri učenika/studenta u jedan natjecateljski tim?

Prema Pravilniku natjecanja u jednome se timu može natjecati maksimalno tri natjecatelja.


Koji je rok za prijavu timova?

Produžili smo rok za prijavu timova te je on sada 31. 10. 2022. Rok za predaju idejnih rješenja produžen je na 20. 11. 2022. i neće biti dodatno produžen jer je predstavljanje idejnih rješenja od 30. 11. do 2. 12. 2022. prema rasporedu koji će biti objavljen na mrežnim stranicama Natjecanja.


Mora li prezentacija idejnog rješenja trajati 5 minuta?

Prezentacija idejnog rješenja ne smije trajati duže od 5 minuta, ali može biti kraća.


Što se sve može ponuditi kao idejno rješenje natjecateljskoga tima?

Natjecateljskim timovima dana je sloboda u oblikovanju natjecateljskoga rješenja, a u okviru jednog ili većeg broja sektora kreativne industrije. Izvedbe idejnog rješenja mogu biti nacrti, prezentacije, medijski plan, ples, suvenir, crtež, izložba, videoprezentacija, predstava, fotografije, priča, glazba, strip, film, karta, modni predmeti, recepti, komunikacijski plan, dizajn vizuala, poduzetničke ideje, plakati, igrokazi ili neka druga forma koju natjecateljski tim odabere.


Postoji li uži izbor predanih idejnih rješenja? (7. 11. 2022.)

Na Natjecanju nije predviđen uži izbor predanih idejnih rješenja. Svi natjecateljski timovi koji su predali idejno rješenje imaju priliku predstavljati idejno rješenje pred stručnim povjerenstvom.


Što su sektori kreativne industrije?

Prema ustroju predloženom od strane istraživača Ekonomskog fakulteta u Osijeku kreativna industrija sastoji se od 12 sektora. Definicije, opise i predstavljanje sektora proučite na: https://kreativna-riznica.com/sektori/


Kako će izgledati prezentacija idejnoga rješenja?

a. Mentor će najaviti tim i predstaviti članove tima.
b. Natjecatelji izlažu idejno rješenje u maksimalnom trajanju od 5 minuta.
c. Natjecatelji koji izlažu online mogu pustiti unaprijed snimljen video ili drugi multmedijski oblik predstavljanja, ali najava tima (mentor) mora biti uživo.
d. Potiče se prisutnost svih članova tima u vrijeme predviđeno za izlaganje idejnog rješenja
Poželjno je da svi članovi tima budu prisutni u zakazano vrijeme izlaganja njihovoga idejnoga rješenja.
e. Nakon predstavljanja idejnog rješenja Prosudbeno povjerenstvo postavlja pitanja natjecateljima i mentoru.


Je li moguće izlaganje idejnog rješenja online putem?

Online izlaganje omogućeno je samo natjecateljskim timovima iz inozemstva uz raniji dogovor s organizatorom.


Na kojim društvenim mrežama možemo pratiti informacije vezane uz natjecanje?

Sve informacije možete pratiti na mrežnoj stranici natjecanja ili na društvenim mrežama natjecanja.


Trebaju li na fotografijama timova biti i mentori?

Obavezna je fotografija idejnog rješenja (preporučujemo veći broj fotografija), a fotografija članova tima je opcionalna, ali poželjna.


Na kojim društvenim medijima možemo objaviti naše sudjelovanje na Milenijskom natjecanju?

Objava može biti na mrežnim stranicama škole, društvenim mrežama škole ili objava na online portalima. Ukoliko objavljujete na društveni mrežama preporuka (nije obavezno) je označiti FB Milenijsko natjecanje ili IG profil Millennial Competition.


Tko financira troškove smještaja i prijevoza za sudjelovanje na Milenijskom natjecanju iz kreativne industrije?

Organizator snosi troškove organizacije Natjecanja, a ostale troškove Organizator nije u mogućnosti podmiriti. Natjecanje nema kotizaciju te organizatori ne stječu financijsku korist organiziranjem Natjecanje već potiče volontiranje u akademskoj zajednici. Organizatori će natjecateljima za dan njihova izlaganja organizirati prostor neformalnih druženja gdje mogu preuzeti obrok, napitke i okrjepu. Svi detalji bit će objavljeni i vidljivi u rasporedu nakon predaje idejnih rješenja.


Natječem se u kategoriji Kreativni sat, moram li tematski tim usmjeriti u idejno rješenje povezano sa satom?

Imena kategorija (sat, kalendar i planet) dodjeljena su od strane organizatora te niste u obavezi ugraditi termine u idejno rješenje. Konceptualno su imena povezana s brojem 12 koliko ima i sektora kreativne industrije.

Mogu li timovi iz Republike Hrvatske odabrati temu Cultural identity kao natjecateljsku temu? (7. 2. 2023).

Timovi iz Republike Hrvatske ne mogu odabrati temu Cultural identity budući da je navedena tema namijenjena natjecateljskim timovima iz inozemstva.