Sva pitanja slati na milenijsko@efos.hr

Važne izmjene u konceptu 5. Milenijskog natjecanja iz kreativne industrije:

a) Jedan mentor (nastavnik) može voditi isključivo jedan natjecateljski tim.
b) Natjecateljska tema Glagoljica zamijenjena je temom Cultural identity isključivo za natjecateljske timove iz inozemstva (http://milenijsko.efos.hr/en/topics-of-the-millennial-competition/).
c) Izmijenjeni su termini Natjecanja (http://milenijsko.efos.hr/rokovi/).
d) Izmijenjen je sustav bodovanja za sve tri natjecateljske kategorije (http://milenijsko.efos.hr/bodovanje/).
e) Proglašenje pobjednika bit će online te se natjecatelji ne moraju nužno zadržavati na proglašenju pobjednika.
f) Natjecateljskim timovima (nastavnicima i učenicima/nastavnicima) bit će ponuđen dodatni program (opcionalno) za vrijeme održavanja Natjecanja o čemu će organizatori pravovremeno obavijestiti sudionike.


Je li natjecateljskim timovima dana sloboda pri izboru jezika predstavljanja idejnog rješenja?

Službeni jezici Natjecanja su hrvatski i engleski jezik. Natjecateljskim timovima dana je sloboda pri izboru jezika (hrvatski/engleski) za predstavljanje idejnog rješenja.


Možemo li zbog planiranja dolaska u Osijek unaprijed predložiti vrijeme predstavljanja idejnog rješenja pred prosudbenim povjerenstvom?

Natjecateljskim timovima je omogućeno predlaganje termina predstavljanja idejnog rješenja sve do trenutka objave službenog rasporeda Natjecanja. Naknadne izmjene u rasporedu neće biti moguće. Važno je napomenuti kako će najveći broj timova biti pozvan 5. i 6. 12. jer će 7. 12. biti rezerviran za Povjerenstva i proglašenje pobjednika.


Postoji li uži izbor predanih idejnih rješenja?

Na Natjecanju nije predviđen uži izbor predanih idejnih rješenja. Svi natjecateljski timovi koji su predali idejno rješenje imaju priliku predstavljati idejno rješenje pred Prosudbenim povjerenstvom.


Organizatori su nam uputili predložak prezentacije (.ppt). Moramo li u prezentacijskim materijalima koristiti identičan predložak?

Natjecateljski timovi nisu u obavezi koristiti predložak prezentacije (.ppt) koji su dostavili organizatori. Nužno je samo da naslovna stranica i elementi naslovnice prezentacijskih materijala (.ppt ili neki drugi oblik) natjecateljskih timova sadrže sve elemente kako je navedeno u predlošku.


Moramo li biti sva tri natjecateljska dana u Osijeku?

Natjecateljski timovi nisu u obavezi biti sva tri natjecateljska dana u Osijeku. Najveći dio Natjecanja bit će sadržan 5. i 6. prosinca 2023. godine (manji dio 7. prosinca 2023. godine). Natjecateljski timovi pozvani su svoje slobodno vrijeme nakon predstavljanja idejnog rješenja provesti u neformalnom druženju u prostorima Fakulteta.


Kako će izgledati prezentacija idejnog rješenja?

a) Mentor najavljuje i predstavlja članove tima.
b) Natjecatelji izlažu idejno rješenje u maksimalnom trajanju od 5 minuta.
c) Natjecatelji koji izlažu online mogu pustiti unaprijed snimljen video ili drugi multimedijski oblik predstavljanja, ali najava tima (mentor) mora biti uživo.
d) Potiče se prisutnost svih članova tima u vrijeme predviđeno za izlaganje idejnog rješenja. Poželjno je da svi članovi tima budu pristupni u zakazano vrijeme izlaganja njihovog idejnog rješenja.
e) Nakon predstavljanja idejnog rješenja Prosudbeno povjerenstvo postavlja pitanja natjecateljima i mentoru.


Mora li prezentacija idejnog rješenja trajati 5 minuta?

Prema Pravilniku Natjecanja (članak 10. točka 1.) prezentacija idejnog rješenja ne smije trajati duže od 5 minuta, ali može biti kraća. Primjer predstavljanja idejnog rješenja na 3. Milenijskom natjecanju dostupan je na poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=9xkTav2IqJs .


Natječem se u kategoriji Kreativni sat, moram li tematski tim usmjeriti u idejno rješenje povezano sa satom?

Imena kategorija (sat, kalendar i planet) dodijelili su organizatori te niste u obavezi ugraditi termine u idejno rješenje. Konceptualno su imena povezana s brojem 12 koliko ima i sektora kreativne industrije.


Koji su dozvoljeni oblici predstavljanja idejnog rješenja i što se sve može ponuditi kao idejno rješenje natjecateljskog tima?

Oblici izvedbe idejnog rješenja mogu biti nacrti, prezentacije, medijski plan, ples, suvenir, crteži, izložba, video-prezentacija, predstava, fotografije, priča, glazba, strip, film, karta, modni predmeti, recepti, komunikacijski plan, dizajn vizuala, poduzetničke ideje, plakati, igrokazi ili neka druga forma koju natjecateljski tim odabere. Primjeri idejnih rješenja s 4. Milenijskog natjecanja dostupni su na poveznici: http://milenijsko.efos.hr/milenijska-rjesenja/ .


Tko financira troškove smještaja i prijevoza za sudjelovanje na Milenijskom natjecanju?

Prema Pravilniku Natjecanja (članak 14.) organizator snosi troškove organizacije Natjecanja, a ostale troškove nije u mogućnosti podmiriti. Natjecanje nema kotizaciju te organizator ne stječe financijsku korist organiziranjem Natjecanja već potiče volontiranje u akademskoj zajednici. Organizatori će natjecateljima za dan njihovog izlaganja organizirati prostor neformalnih druženja gdje mogu preuzeti obrok, napitke i okrjepu. Svi detalji bit će objavljeni i vidljivi u rasporedu nakon predaje idejnih rješenja.


Na kojim društvenim medijima možemo objaviti naše sudjelovanje na Milenijskom natjecanju?

Objava sudjelovanja na Milenijskom natjecanju može biti na mrežnim stranicama i društvenim mrežama obrazovnih ustanova ili online portalima. Ako objavljujete na društvenim mrežama preporuka je (nije obavezno) označiti Facebook profil Millennial Competition ili Instagram profil Millennial Competition.